marți, 28 decembrie 2010

Stafeta prieteniei

1. Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare, ce raspundeati ?
"Eu cand ma fac mare vreau sa fiu printesa...sauuuu......pictorita...."
2.Care erau desenele animate preferate?
SAILOR MOON!!!!!!Eram lesinata dupa ele, si apoi Dexter's Lab.
3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce!?
Anul trecut, cand sotul meu a inchiriat un apartament intr-un hotel din Sibiu, la ultimul etaj cu vedere spre tot orasul, cu sampanie si tot ce trebuie, de fapt doar pt ca a fost el acolo.....
4. Ce jocuri preferate aveati ?
Mie imi place sa joc poker de placre, asa cu prietenii nostrii de familie si cu sotul meu, si mai imi plac jocurile de cultura generala de pe net.....
5. Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit ?
Sa vizitez niste tarii, a caror cultura a ramas in istoria lumii, precum Egipt, Maroc, Mexic, Japonia, China, India, etc.
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Nu prea eram noi cu sportul la Liceul de arta nu se prea facea, mai bine faceam ore de desen in loc...
7.Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat.
Roxette - de la numele meu, mama mi-a cumparat prima caseta de Craciun, prin 1995...
8.Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos  Craciun /Nicolae.
Nu am cerut ceva anume niciodata, dar mama, ma scuzati Mos Craciun parca stia ce vreau intotdeanua....
Si pentru ca stafeta se transmite mai departe, o dau si eu unei fete dragi mie si care face niste lucruri foarte dragute: Akinom (Monica).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!